3 Şubat 2013 Pazar

Mersinin Çocuğu Nurullah Kaya



Adana Demirspor yönetimi bilindiği üzere Lawal transferi karşılığında Mersinden Nurullah Kaya'yı 6 aylığına kiraladı. Adana Demirspor yönetiminin transfer politikasını kesinlikle başarılı buluyorum. Her ne kadar sevmezsekte sezarın hakkı sezara ancak Lawal transferinde herşeyi ellerini yüzlerine bulaştırdıklarıda aşikar..
Nurullah Kaya'nın Demirspora gelmesini istemeyenlerdenim. Nurullah transferi Erman Özgür ile bir tutulmamalı. Erman Özgür sadece profesyonel olarak Miy forması giymiş onun dışında Miy ile hiç bir bağlantısı olmayan bir futbolcu tıpkı Demirspor ile hiç bir bağı olmadığı gibi.. Nurullah Miy altyapısından yetişmiş yıllardır Miy'den başka takımda oynamamış, Tribüne Mersinin Çocuğu diye çağrılan ve Miy taraftarı olan  bir futbolcu. Nurullah'ın kişiliğinden şüphem yoktur. Herkese sorduğumuzda aldığımız ilk cevap kişiliği 10 numara bir insan olduğudur. Hatta belki takıma faydası bile olacaktır. Lakin ben bu konuya biraz duygusal yaklaşıyorum Nurullah'ın Demirspor forması giymesini istemiyorum.
Miy taraftarlarının Nurullahı araması ve "Ben gitmek istemiyorum ancak yönetim bana başka çözüm bırakmadı" demesi Twitter'dan "Neyin içinde olduğumu bende bilmiyorum" demesi'de onu istememem'de büyük bir etkenidir.
Takıma faydası olup olmaması benim için bir önem arz etmiyor. Ben tribünden bir taraftar olarak Nurullah'ın Demirspor forması giyecek olmasından rahatsızım !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder